tisdag 6 juli 2010

EN ELAK MAN

Godmorgon mina små sockerbönor!

Jag brukar ju sova hos Simon nu på vardagarna. Vi har ca 30 m mellan våra hus. Praktiskt! När han går upp brukar jag me gå upp (05.30) och gå över till mig och lägga mig där ifall hans föräldrar kanske ska iväg på dagen, när jag då går har ju jag ingen nyckel. Idag gick jag över till mig och sov som en preinsessa. Drömde dock något mindre prinsessaktigt.

HÄR ÄR MIN DRÖM DÅ VA:
Jag och Simon är på min och Johannas gemensamma födelsedagsfest där det kommer ca 100 pers av alla möjliga som jag annars nog inte hade bjudit. Inte ens på mitt eget bröllop. Helt plötligt ligger Simon nerbäddad med en liten irriterande tjej som gosar in sig i honom. Min kvinliga instikt säger åt mig att förgöra denna irriterande skapelse och jag drar henne så hårt jag kan i hennes blonda lockar. Hon flyttar sig inte, Även om hon är liten kan jag inte rubba henne. Men hon går själmant efter lite skäll. Simon bara flinar som om han gillar det. Efter ett tag kommer hon tillbaka o då är hon NAKEN!!! Och sätter sig i Simons knä. Då blir jag arg, fast mer realisitskt arg, på Simon som inte gör något. Det är ju inte tjejens fel egentligen. Det är ju hans som inte tar sitt ansvar som en trogen pojkvän! Jag går o Simon sitter kvar o flinar sådär snuskigt elakt. Sen lipar jag under hela min födelsedagsfest.


JA, visst tycker ni det är intressant med mina drömmar????
Konstigt nog är Simon nästan alltid elak i mina drömmar. Men han är helt tvärt om i verkligheten. Jag tror inte ens han KAN göra en elak och snuskig min?


VAD KAN VI DRA FÖR SLUTSATSER OM DET HÄR DÅ VA?
JO. På lördag ska jag och Johanna slå ihop våra födelsedagar och fira dom ihop! Inga tjejer som är mindre än mig och har gyllene lockar är välkomna! Bara om dom har fina presenter...

Inga kommentarer: