måndag 5 juli 2010

MER FRÅN HELGEN

Igår var jag halvt hjärndöd. När jag skulle skriva om helgen så kom jag inte på någonting jag gjort mer än kollat på lägenheten och yrat runt på IKEA. Men lördagen bjöd faktiskt på mer.
Tidigt på morgonen åkte vi med fullpackad bil till östra Skåne för att titta i en second hand-blandat-med-nytt-affär. Där hittade jag två saker jag vill ha olika mycket. Se bilder nedan.
Efter det körde jag, Simon och hans föräldrar vidare till ett naturreservat och gick igenom skogen. Det var nog den häftigaste naturupplevelse jag vart med om! Att Svenska skogar kan vara så vackra?



DEN VILL JAG HA!!
Den vill jag inte ha, men jag vill ha den på mig. Den var faktiskt
i min storlek.
Häftigt med den jättelika kullen med skog
Simon i sina plaroidbrillor, eller vad det heter. De ska tydligen vara världens bästa,
enligt Simon själv.
Naturligt stenras
Längst upp på berget
Haha, såg inte Simons tuppkamm förräns nu!

Inga kommentarer: