torsdag 15 juli 2010

TENNIS

För ovanlighetensskull har jag med ett stabild (klent som fan) grepp servat några bollar. Starten är alltid värst om man inte spelat på ett tag vilket jag inte gjort på minst 6 år.. Men i slutändan gick det bra.

HAHAHA. Jag var nog världens klenaste människa när jag var liten. Jag har gått på en del sporter. Bla tennis, simmning (om man räknar med simskolan hehehe), ridning och ...judo. Jag var väl ca 8-9 år när jag började på judon. Eftersom övningarna bestod till viss del av bakåtkullebyttor vilket jag inte kunde göra då, Okej, jag ska inte ljuga, jag kan inte idag heller(!?). Hur som helst. Eftersom ALLA andra kunde göra det utom jag kände jag mig utanför. Ensam som det lilla barn jag var beslutade jag mig att sluta. Jag började gråta och skyllde på att jag hade en lös tand som gjorde ont... Hur dålig lögn var inte det då?!?! Det var min första och sista dag som kampsportare!




Inga kommentarer: