fredag 16 juli 2010

Födelsedag del 1

Idag fyller jag 21 år och hade inte kunnat få en bättre start på min födelsedag som denna förmiddagen. Jag blev väckt av mamma och Jocke som sjunger och lägger paket på mig. Louise snarkar på bredvid och det första jag säger är "vafan ligger du o sover för?!". Men hon hade inte nes blivit väckt eftersom vi skulle äta frukost vid havet. Efter det Fick jag böna och be extra lite för att få med mig my people till hästarnas bete för att klappa och rykta lite. Jag fick t.o.m min rädda mamma att klappa på den stora hästen som jag rider. Louise stod en bra bit bort i hagen och rörde sig inte ur fläcken. Ska lägga upp bilder ikväll för nu hinner jag inte skriva mer. Detta blev kanske lite grötigt men jag skriver i hast. Mormor och morfar är redan här och snart kommer Simon och då ska vi äta smörgåstårta!

Jag och Try.

Inga kommentarer: