torsdag 21 maj 2009

sjukhus är en favorit


Usch, jag bävar inför morgondagen.. Jag ska nämligen till sjukhuset. Jag hatar sjukhus!
Jag känner mig som en liten unge när jag kommer innanför sjukhusdörrarna. Jag vill bara springa iväg och gömma mig, eller gapa och skrika så jag slipper.

Jag avskyr att bli undersökt. Kalla läkarhänder som klämmer, känner, trycker, pillar, drar och sliter i kroppen.

ELLER sprutorna.. de hade jag ju helt glömt bort! herregud.. tänk om jag måste ta en spruta i armvecket... ÅHNEJ!


Eller tänk! Tänk om jag måste amputera ett ben.. bara sådär!




GUD NÅDE läkaren om jag inte får ett bokmärke..........

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, ett sånt mjukt klistermärke me rullande ögon är me en höjdare :)

Sara sa...

åh såna klistermärken som är mjuka med rullande ögon är me en höjdare :)

lohise sa...

eller kan man ju bara rulla.. (du vet vad jag pratar om :D)

Linda sa...

HAHAHAHA! helt korrekt loh-iise ;)