onsdag 20 maj 2009

Drömtydning


Är det bara jag som överanalyserar drömmar?

Häromnatten drömde jag att jag var ute och snorklade med två tjejer. Helt plötsligt känner en av tjejerna av konstiga vattenrörelser i vattnet och det är en haj. Hon blev biten och förblödde. Läskigt nog ligger hon med öppna ögon och flyter på ytan med en tom blick.
Jag var riktigt rädd när jag vaknade kan jag ju tala om.

MEN, det måste ju betyda att jag ska ta vara på livet mer nu när jag ändå är såhär ung? Tjejen jag snorklade med i drömmen dog ju och hon var inte så gammal. Tänk så mycket hon missade..

ELLER betyder det att jag kanske inte ska snorkla i tropiska vatten i år? Eller någonsin. Eller utan harpun.

ELLER betyder det att jag kanske ska dö snart, att det är min tur?!?!

ELLER är det mitt undermedvetna som vet att hajattacker är min fasa.

ELLER kan det betyda att jag sett på för mycket skräckfilm?

ELLER SÅ.. så kanske det betyder något helt annat, något ologiskt? Att jag köper för lite bananer när jag handlar...


VEM VET!

Inga kommentarer: