tisdag 26 maj 2009

Idis på äventyr


Nu är Idiiis på Cypern och har det skönt med en massa sol, solbrända karlar och drinkar med nära och kära. Självklart önskar jag henne världens bästa resa! MEN, det känns faktiskt tomt när hon är borta.
.
.
Nästan lite för tomt.
.
Jättetomt!!!
.
.
JAG tycker att hon kan komma hem snart, en vecka är ju alldeles för långt! ELLER HUR?! och TÄNK om det skulle hända henne något? Tänk om hon får ett våldtäcktspiller i en drink, eller om hon blir bortrövad och vaknar upp på en strand med en aidsspruta i benet?!?!?! ELLER om det hoppar upp en haj ur havet och sväljer henne hel??!
.
.
Jag måste sluta vara en sån orolig själ. Ida "chillar o har fiesta" som hon själv hade uttryckt sig.
.
.
Jag hoppas denna veckan går snabbt för mig och långsamt för henne!
.
Idiiiis kom heeeem!
.
/Mamma Linda

Inga kommentarer: