måndag 11 maj 2009

men depp på allt då!

Usch vilken deppdag detta är. Och igår. Och i förrgår.

Allt känns bara tråkigt och jobbigt. Allt som kan gå fel går fel, allt som kan gå bra.. det händer bara inte och jag känner mig tråkigare och deppigare än någonsin. Tyvärr har jag inte förmågan att koncentrera mig på annat när omgivningen strular, så att plugga kan jag nästan glömma. Det känns frustrerande.


Idag vill jag bara ligga i fosterställning och tycka synd om mig själv. Jag vill bara ligga där och deppa.. jag och Johnny Depp ska ligga där och Deppa ihop. Vi blir depparn' och depp. Kanske bli lite ompysslad också.. eller MYCKET ompysslad och bebbad med. Jag vill bli matad och klappad på, som en liten katt. Som Johannas katt Moltaz som aldrig vill äta själv och kan väcka Johanna mitt i natten för att få sällskap nere vid kattmaten.

Moltaz vet hur man får uppmärksamhet!


Tur att jag har ett litet sommarprojekt att planera som kan göra mig lite gladare.

1 kommentar:

Rebecka Persson... sa...

Gumman, jag håller med dig!