söndag 25 januari 2009

Spökfläckar?

Är det fler än jag som hört talas om spökfläckar? Ser ni fläcker vid mitt huvud? Jag kanske får en puss att ett spöke? Vem vet.
Ser ni spöket vid benet också?

Jag är väldigt paranoid av mig gällande spöken. Jag vet att det för vissa låter löjligt men jag har faktiskt varit med om ett riktigt läskigt bemötande av troligtvis ett spöke.


Min sanna spökhistoria

Jag och min syster sov i samma säng en natt för många herrans år sedan. Vi var jättetrötta och höll precis båda på att somna då min syster utbrister -det låter som någon släpar med fötterna på nedervåningen. Jag sa att det bara var tvättmaskinen som lät och bad henne försöka sova.
Efter några minuter som vi legat tysta och försökt somna så hör vi mellan våra huvuden tunga andetag, från ingenstans!!!! Jag lovar er att ALLT hår på min kropp reste sig och jag sprang till mamma (då jag bodde hemma) att det var något som andades, men hon trodde såklart inte på oss. Förräns nu.. heheh.

Mamma har nämligen hört knappar från tangentbordet vid datorerna som låter när ingen suttit där, vilket både jag och min syster med har. Jag undrar vad det kan vara?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det vara ett virus i datorn? Ett bra tips skaffa ett fungerande antivirusprogram;)

Anonym sa...

Vilken fin och fargglad blogg du har linda =P
Btw jag minns nar du berattade detta for nagra ar sen..and i belive you! ;)