tisdag 20 januari 2009



Idag har varit en händelselös dag. Inget spännande har hänt... inget alls.. kungen har inte varit och hälsat på, jag har inte vunnit 75 miljoner och en bebis har jag inte fått heller... nej inget spännande. Eller JO!

Imorse blev jag väckt av min innomhus-fallabella-ponny som hade lagat frukost åt mig. Sen tog vi min helikopter som stod färdigparkerad på taket och åkte en sväng genom Sverige. Vi köpte en varsin take away kaffe och satte oss på kebnekaise och fikade och njöt av utsikten. Efter det beslutade jag mig för att klättra ner och min innomhus-fallabella-ponny körde hem. När jag väl klättrar ner med mina bara händer utan livlina så red jag hem på en björn, det var varm och mysigt.

När jag väl närmade mig min lägenhet snubblade björnen till och jag flög av, björnen hade snubblat över en benknota från en okänd människoart... eller nej, det var ett ben från en utomjording som besökt vår planet för 1000 år sedan och inte kunnat ta sig tillbaka. Det fick både jag och björnen en slant för. Sen när jag gått innanför dörren ringer telefonen, jag ska få noblempris för mina barnböcker och min hemsida gällande uppfostran. Ja, och nu sitter jag här och är uttråkad...

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA keep on doing this girl. Vilken fantasi du har!

Anonym sa...

HAHAAHA! erkänn att inomhus-fallabella-ponnyn gjorde NO HAAAANDS under heeela helikopterresan till kebenekaise!??

Anonym sa...

Ditt inlägg om fallabellans existens gör mig som hängiven hästvän upprörd! Hur vågar du klanka ner på detta fina UTOMHUS djur? En fallabella vistas inte inomhus! Ditt nedvärderande sätt förstör fallabellans fina rykte.
Sluta upp med dina fantasier och inse verkligheten.
Tack på förhand.

Mårten

Anonym sa...

Kom nyss in på din blogg av en slump. Har läst vart enda inlägg nu, satt o garva för mig själv haha du är rolig

Anonym sa...

Hahahaha nån behöver ta ett chillpiller