onsdag 7 januari 2009

Ensam och..och övergiven


ÅÅÅÅÅHH!!!! Vad det är jobbigt att vara sjuk. Det är bara gnäll från min sida idag, å andra sidan är det en simpel väg till att tigga lite uppmärksamhet och kanske kaaanskee nappar någon och tycker lite synd om mig.
Nepp. Inget händer.. Får försöka lite till.
Gnyr extra högt så min syster ska höra mig med sina 1,5 meter från mig.. nepp, ingen reaktion. Hon slår för högt på tangenterna på sin dator för att lägga märke till mig som ligger här och kämpar.. Jag är helt ensam.. och övergiven..
Hahahah nu får jag ge mig. Så sjuk är jag faktiskt inte, lite halsont o ett härligt förkylningsmunsår i munnen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är ju inte ensam din megatönt, du har ju din syrram jag som är ensam ju :(

Anonym sa...

cool bild

Anonym sa...

Lindis, de var inte bara förkyldning hos mig :( I torsdags när jag var hos Krille fick jag feber o feberyrade, sen så fick jag sova där för jag klarade inte att köra hem. Var likadan på fredagen och igår åkte jag till doktorn för min hals tog död på mig. Guess what, halsfluss! Jag har inte haft de på 10år för att jag ska typ knappt kunna få de eftersom jag tog bort mina mandlar då. Vad vill sjukorna oss? :( Krya på dig :) Puss