tisdag 27 januari 2009

Det löuser saj, som Timbuktu hade sagt

Nu är nästan allt fixat med uppsägningen. Frågan är bara om jag ska säga upp elen också?

Jag är jättenervös inför lägenhetsbytet. Det är inte säkert någon kan flytta in den 1 april och inte ens den 1 maj. Det ringde en supertrevlig tjej igår och ville ha mer information från personen som bott i lägenheten (jag var inte med på visningen) och hon ville verkligen ha den. Det skulle ev. komma några fler och kika på den på torsdag så hon får vänta med besked tyvärr (hyresvärdarna som bestämmer). OM hon nu får den måste hon hinna säga upp sin innan lördag annars måste jag betala hela aprils hyra själv. Det kommer svida ordentligt i plånboken, fattig och studerande som jag är.

Hoppas hoppas hoppas det löser sig! Hade så gärna vilja köpt en ny tv. Den jag har nu kan man gröpa ur alla tekniska prylar och flytta in i. Kanske ska hyra ut den som rum?

Jag känner att det här inlägget var mindre intressant så jag tänkte...haha nu glömde jag det. JO! jag TÄNKTE dra till med en fräckis, men tråkigt nog kan jag inga såna. De går alltid genom det ena örat och ut från det andra.

Inga kommentarer: