tisdag 27 januari 2009

Gubbe på väggen

Hahahahah! Tryck på bilden när jag tar examen i pedagogik och kolla till vänster om bilden på väggen. Vässa ögonen och kolla noga för då ska ni se en gubbe ritad på väggen. HAHA!

En gång när jag skulle hålla en redovisning i kommunikation så ville jag ha en låtsaspublik så jag målade en gubbe på väggen i blyerts och jag har vist glömt att sudda ut honom.

Nu ska jag motionera, sen ska jag ta bussen till stan och skriva på mitt nya hyreskontrakt.
Sen får jag INTE glömma att leta upp mitt gamla hyreskontrakt så jag sägs upp innan 1/2. Ja är så rädd att jag råkat slänga det av misstag för det låg inte i mappen där jag noga skrivit "viktiga papper" på. Hehe, känner mig viktig. Men det måste väl gå att lösa på något sätt om det nu är så att jag råkat slänga det? De kan väl inte tvinga mig att bo kvar föralltid?

Inga kommentarer: