lördag 3 januari 2009

Jag är en snäll tjej


Idag känner jag mit lite sjuk, har ont i halsen och känner mig tung i huvudet. Tur att jag har min pippifågel hemma! Han heter Melker.
Har finkammat hela ikeas hemsida tidigare, jag är riktigt sugen på lite förnyelse hemma hos mig. Jag ska försöka få mamma till att ta med mig och Louise på en tripp snart. Vi är ju trots allt snälla 365 dagar om året. Speciellt jag för att jag är äldst och då blir det så automatiskt. Det är heelt naturligt!
HAHAHAHAHA förrästen! Tänkte på en sak idag angående min damsugare. Varje gång jag trycker på knappen för att starta den så brummar den till lite men startar inte riktigt, det låter exakt som när man står still men samtidigt gasar med en bil..eller mc.. eller en moppe.. hahaha nejmen ni förstår nog. Mina grannar måste tycka jag är konstig som påbörjar varje damsugning med lite brummande och gasande.
Nu, mot soffan!

Inga kommentarer: