måndag 5 januari 2009

Jag är glammig

Nu har jag städat, strykt, diskat och plockat bort alla julsaker. Känns skönt!
Nu när man faktiskt kan se mitt golv så älskar jag min lägenhet! Tycker det är så himla fin fast den är väldigt gammal. Det är första gången på säkert 10 år som jag känner att jag verkligen är hemma, mitt hem!

Men, hyran höjs med en hundring varje år och jag vet inte om jag kommer att ha råd att bo kvar, så jag letar faktiskt en ny, så är det någon som känner till en etta så hojta till!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och umgås med mig själv, för det är jag bra på.
Jag och mig själv ska baka sockerbullar och gå runt i pyjamas för det har jag ändå gjort hela dagen. Jag skulle vilja ha en sån där siden pyjamas i vit, gammalrosa eller svart satin, det hade kännts lyxigt. Just nu har jag bara ett par pyjamasbyxor från... jag vet inte, de är vit/svart randiga med några tusch-streck på, hur dem nu hamnat där?! Inte fullt så glammigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, så skön människa