fredag 17 april 2009

Nu är det KLART, så det så!

Hej happypeople!

Gissa vem som är klar med all flyttstädning?

1. Mark Levengood
x. Usama bin Laden
2. JAAAAG!!


Jag hade inte räknat med att få städa ytterligare en timme imorse för att min f.d. hyresvärd tyckte det var roligt att klaga och dra med en pappersbit överrallt där hon tyckte det var smutdigt....

Irriterande dels för att jag inte hade några städresurser och dels för att det kändes förnedrande och jag lovar att det är bara för att jag är ung... hade jag varit äldre hade hon inte framfört klagandet på samma sätt. Jag fick hur som helst ringa förstärkning för med en svamp o diskmedel kommer man inte långt.


Klagar de mer idag så sprängs jag. Det är jag som är terroristen!

Och nu smsade min lärare och var arg för att jag prioriterade privatliv före skolan... åhåhåhå akta nu vibrerar sprängämnena!

Nu blev det här inlägget väldigt negativt känner jag..

KÄRLEK
GLÄDJE
EN BLÅ PONNY
BOLLHAV

sådär, lite positiva inslag.

Inga kommentarer: