torsdag 2 april 2009

Jag är virrig, senil och bortkommen!

Jag är gammal och senil!

Dagens senila, bortkomna, ironiska, komiska och mest kostsamma händelse.

På mitt gym behöver man lås till skåpen i omklädningsrummen, mitt lås är borta och jag köpte ett nytt i receptionen. (vill även konstatera att det är mitt 3e lås för i år) Efter träningen och duschen så kommer jag tillbaka till skåpet, men något fattas... NYCKELN!! springer tillbaka till duschen. ingen nyckel! Frågar en tjej i samma omkl.rum om hon sett den, men icke!

Och där stod jag i bara handduk!

Paniktankarna snurrar i huvudet, nu skulle jag aldrig få upp mitt lås! Tänk om personalen inte ville öppna skåpet för de kanske skulle tro att jag va en tjuv som lurades, eller om jag kanske skulla förbereda en övernattning på gymmet?

Jag kände mig som ett vilset litet barn... med en gnutta stänk av överdrift!

Men den snälla tjejen gick ut till receptionen åt mig och efter en liten stund kommer det en kvinna och klipper upp låset.

Innan jag gick hittade jag nyckeln på toan.. ÅÅHHHÅH!

Retfullt retfullt reeetfullt!!!

Inga kommentarer: