söndag 5 april 2009

En härskare, en Jafar och Mcdonalds


Jag är en lycklig kvinna! Jag har nämligen fått lite fler tv kanaler av någon anledning.

TACK BOXER för denna fina omtanke ni ger alla stackare utan många tv kanaler under lovet!!!

Jag skulle kunna kyssa er!!


Jag har inte skrattat så mycket på länge så som jag gjorde igår.

Jag och min kära kusin Rebecca, eller härskaren som hon gärna kallar sig själv, gick till McDonalds och satt där från 20.00-00.00. Det blev en hel del inköpt om man säger så.



Jag och härskaren fick i oss för mycket kaffe och helt plötsligt öppnade sig en helt ny vääääärld, en plats jag inte viste faaanns, lala lalaaalalaaa

.
.
Sen kom Aladdin..
.


hahahahahahaha, påtal om Aladdin.
När jag var liten hade jag en hemlig förälskelse i ingen mindre Jafar, den elake mannen.
.

Det sägs ju att kvinnor dras till farliga män... Tur att jag ändrat min inställning!

Inga kommentarer: