torsdag 9 april 2009

Malmö och vältränade hjärnceller


Igår var jag och Louise på en liten visit i Malmö, två klänningar är vad jag hittade.
.
Den blåblommiga klänningen hittade jag i en soptunna.
Den lilla svarta satin klänningen låg på marken bland några fimpar, "yeeah" tänkte jag och tog upp mitt andra fynd för dagen.
.
Hehehehehe!
.
.
skämt å sido.
.
För två år sen trodde jag att man sa skämt och sidor. Jag förstod aldrig innebörden av uttrycket men försökte slänga in det lite då och då efter några av mina alltid-gå-hem-skämt. Kanske finns det någon stackare som än idag inte vet vad det betyder? Någon som kanske ligger hemma och lider och plågas över detta? NÅGON som kanske gråter och skär sig för att svaret inte finns till hands?! DÅ ska jag va en ängel och förklara.
.
Tänk "skämt åt sidan", man skämtar men det va kanske lite väl grovt o då slänger man skämtet åt sidan. SKÄMT Å SIDO.
.
Hoppas några fler fått lite mer vältrnade hjärnceller efter detta inlägg.
.
.
/Tjej med ett x antal vältränade hjärnceller

1 kommentar:

erik sa...

vem sa något om att dom skulle hängas upp grannt?! dom får plats på toppen av min klädhög :D du ditt mähä! dina köp var inte heller så pjåkiga!