tisdag 14 april 2009

Lär-känna-mig-lista

Här kommer en liten lista så att ni lär känna mig lite bättre för det vet jag att ni så gärna vill. När ni lärt känna mig så kan ni skriva dit det på meriter på CV:t.

Vad heter du? Linda Josefine Nilsson
Vad brukar du kallas? Linda, Linda och Linda, eller den allsmäktige.
Hur gammal är du? 19 år, 8 månader och 29 dagar, alltså 7212 dagar.
Var bor du? I en etta i Karlshamn.
Är du singel? Yes, fast Johnny Depp bor under min säng, så ibland vet jag inte, det är lite komplicerat.
Kan du några coola tricks? Jag kan göra så att det ser ut att jag drar isär tummen, fast det tycker nog bara jag själv är coolt. Sen kan jag skela hejvilt med ögonen.
Säg något smart? Tänk långt och logiskt och tänk mer än en gång.
Nämn 5 saker du vill göra innan du dör? Bergsklättra, ta dykarsertifikat, resa till Afrika, veta svaret på universums existens, kunna dansa en snygg pardans och föda barn. Fast nu blev det 6 saker? Jag la till ett bonus svar för att jag är en sån FrÄcK tJeJ.
Vad gör du just nu? Jag har nyss ätit frukost och kollar på Xena.
Vad vill du göra nu, precis nu? Vinna några miljarder.
Simpsons eller Family Guy? FAMILY GUY!
Nämn 3 saker du är bra på? allt x 3. Hehe, skämt å sido. Laga mat, pedagogik och att vara överkreativ.
Nämn 3 saker du är dålig på? inget x 3, Hehe, roligt vava? Att ta det lugnt, att ta konflikter och umgås med stela människor.
Vad tycker du om kärlek? underbart!
Vad tycker du om politik? försvårat för att färre ska intresseras, annars intressant.
Röker du? ibland ryker det lite om mig om det regnar eller om någon spottar på mig, men det är bara för att jag är så otroligt het, hehehehe
Vilket transportmedel är bäst? De jättesnabba tågen som ska ersätta flygen i framtiden.
Framtidsplaner? jag vill bli ALLT! Jag vill för mycket, så jag kan inte ge ett korrekt svar. Men jag vill arbeta med människor och hålla någon form av föredrag/lektioner och lära ut. Sen ska jag bli större också, helst på längden. Sen vill jag ha en massa barn, både biologiska och adopterade och världens bästa man ska jag också ha, vi ska bo i ett stooort hus och så ska vi ha några hästar och hundar. Jag ska även ha en Chrysler c300? 300c? vad heter den?
Tror du på Gud? Nej, men jag har full förståelse till att människan behöver en högre makt att tro på. En guide som säger åt en hur man ska leva, det blir lite enklare så och det är väl skönt?
Vad lyssnar du på för musik? Säg något jag inte lyssnar på snarare? Jag lyssnar på allt.
Vem är den roligaste du känner? Louise, Sandra eller mig själv. Vi tränger ihop oss på förstaplatsen.
Beskriv dig själv med 3 ord- exhalterad, liten och lättirriterad.

Inga kommentarer: