tisdag 21 april 2009

fredagsbilder

I Fredags höll jag i en liten lugn förfest som slutade med utgång....till ett matställe! Alla kom överens om att det kändes rätt så.

Jag och Arben VET hur man gör sig på bild!

Det gör Johanna också, jag med såklart. Alltid. Oavbrutet. Jämt. Ständigt. Hela tiden. Ja ni fattar.




Inget ser riktigt färdigt ut i lägenheten ser jag, micron på golvet etc. Men snart underbara IKEA, snart kommer jag på besök med mitt black card (inte) i högsta hugg.
.
.
Jag kom nyss på en briljant idé! Bara sådär!
Man kan ju beställa ett visakort och själv använda sig av önskad bild som ska pryda kortet. Varför inte välja en helsvart bild?? På långt håll kommer det ju se ut som ett black card och vips så kryllar det golddiggers runt benen.
.
Jag är allt bra klipsk!

Inga kommentarer: