fredag 10 april 2009

jag är en viking

Första natten i min nya lägenhet avklarad, och det fanns inga spöken eller några andra skumma ljud, sköönt! Jag sov som en stock! Det bästa av allt är att jag sov helt själv UTAN tv,och det är ett STOOORT steg för mig. Jag är en stolt liten dam idag! Vill ni ge mig en hedersmedalj så är ni välkomna!

Igår fick jag hjälp med flytten av världens bästa Johanna, Tobias och Gustav. Jag kan inte tackar er tillräckligt, tusen tuusen tack!!

Solen skiner, jag har massa tv kanaler, idag ska jag träffa massa roligt folk, kan det bli bättre?
Hoppas jag vinner några miljoner också och får en blå ponny, då är denna dagen top notch!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill se dig naken, tvåla in din lena kropp, skrubba dig med min penis

only my heart talking sa...

är det någon som ska skrubba linda med penis är det jag! När gubbarna, elefanten och apan har fika-rast.. DILDOMANNEN det är jag det!