tisdag 14 april 2009

Jag är brapå att göra bort mig

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!

Jag bloggar från skamvrån, för att jag skäms.. vet ni vad jag är bra på?

Att göra bort mig!

Ojojojoj



Det ringde en dam som va intresserad av att köpa mina sängar som jag lagt ut annons på. Såhär löd vår konversation:

-Aa det är Linda
-Hejsan mitt namn är..... jag ringer gällande sängarna, finns de kvar?
-Hej! Ja de finns kvar!
-Vad är det för märke på dom?
-Phu, nu har jag inte sängarna här, de är i min andra lägenhet så jag vet inte riktigt...eller vänta, de är vist här, vänta så ska jag kolla...(tystnad) ELLER DU! ursäkta mig så mycket men jag kom på att sängarna inte är tillsalu längre! Hahahha, förlåt mig, jag har glömt ta bort annonsen från blocket. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag har haft så mycket att tänka på idag att jag helt glömt bort att sängarna passade min nya lägenhet vilket jag inte trodde...blablablaa!
-Haha, ingen fara Linda, ta bort annonsen bara, hejdå!


Hon måste trott att jag var pårökt eller något. jag SKÄMS!!!! Förlåt du fagra lilla dam som ville köpa mina sängar. En annan dag, en annan tid, en annan plats, samma kanal säger jag bara!

/tjejmedskavandedumstrut_89

4 kommentarer:

only my heart talking sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA jadu, det var nästan lika roligt att läsa om det nu som det var att höra detta live.. ;) underbart!

Linda sa...

HAHAHAHA! ja ibland blir det bara så fel.. speciellt om man heter Linda Nilsson! å¨h vad jag SKÄMS!! hahaha

only my heart talking sa...

Statisktik för namnet Nilsson i Sverige: Antal bärare 178820 st.

Statistik för namnet Moscán i Sverige:
antal bärare 0 män och 0 kvinnor.




Värre att heta Moscán.. vi är sällsynta.. otroligt sällsynta.. vi finns inte ens :O

Linda sa...

HAHAHAHAHA inte ens DU heter moscán, det måste betyda att du inte finns, du är min låtsaskompis! :O Det är du och Molgan! hahahha!!

Jag tycker Nilsson är fräsigt jag ;) hahah, där ljög jag.