lördag 15 augusti 2009

Volangkuddar tar tid!


Godkväll lysmaskar!

Jag har inte haft tillgång till internet på någon dag, därav dålig uppdatering. Utöver det finns där ännu en anledning till min dåliga uppdatering (jaa jag vet att jag har tjatat om mina dåliga uppdates i de senaste inläggen..!). Men, jag har skaffat mig ytterligare ett intresse. Ett intresse som fångar både mina tankar, tid och uppmärksamhet. Någon som jag längre inte delar tandborste med, någon som faktiskt har en egen nu, här i min lägenhet.


Idag är en sån dag då jag inte känner för något annat än att luta mig tillbaka, själv. En sån dag då jag gör allt det där som jag kan göra när ingen ser, t ex springa runt i mina fulaste men samtidigt skönaste trosor med döskallar på, avnjuta arvingarnas 'Eloise' på hög volym, tända ljus och försöka göra saker jag är dålig på, som att slappna av eller läsa böcker.


Eller sy kuddar som jag också är dålig på att ta mig tid till. Efter många timmars slit är EN kudde klar. Vad tycks?



/ mystisk kvinna with feelin's

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilken pysselkvinna du är Linda, och fint blir det :)

Meeen eftersom du inte svarar på sms försöker jag här, näär kooooommer du? :)

Anonym sa...

blev ju bra kuddar :)

/Niklas