tisdag 11 augusti 2009

@$][{$££$€~]{£$$€!!!!

jkhsafdnkfahjusdghADHU438AHJSASJDKDK¤&te¤W3WE91"@£$€3!!!!!


Idag har varit den värsta dagen på länge! Jag känner mig som en vandrande mördarmaskin på tusen meter i mankhöjd som går runt och trampar på alla egoistiska, respekt- och morallösa människor med mina gigantiska fötter! En och annan splattar jag sönder mellan tårna! HA!

Nejmen, jag är åtminstone ett riktigt åskmoln.


Inte nog med det så har jag mer livsångest nu än någonsin. Jag har gråten i halsen hela tiden och ångest över varje minut som går som jag inte tar tillvara på. VAD SKA JAG GÖRA AV MITT LIV?!?!?!


Gud, Allah eller Zeuz, om ni hör mig.. VAD FASIKEN SKA HÄNDA I MITT LIV? vänligen informera mig snabbt så jag kan slippa oroa mig. Jag hostar så mycket när jag blir orolig och upprörd och då kan jag inte lösa några världsproblem. Vänligen informera mig snarast! TACK PÅ FÖRHAND!


Det är en sånhär dag som jag bara vill bli ompysslad. Klappad på och höra hur fruktansvärt SYND det är om mig. Då spinner jag som ett lejon!




Inga kommentarer: