måndag 10 augusti 2009

Lighthead

Vad tråkig jag är.





TRÅKIG!



Jag har inte uppdaterat regelbundet på flera veckor känns det som. Men jag har faktiskt en anledning, den lyder:



-livsångest!





Jag velar fram och tillbaka och ut och in med alla beslut jag ska ta. Jag börjar t.o.m få ångest över vilken doft på diskmedlet jag ska köpa. Fast mest ångest har jag över vilken utbildning jag ska välja och hur lite tid jag har kvar att leva ut mitt ungdomsliv.



MEN, det skadar ju mer att inte våga och sitta här hemma under ett X antal år och grubbla över VAD än att testa och känna efter. Tur då att jag är en sån fegis, feGis med stort G.





Idag kommer förmodligen inget mer intressant så ni får avnjuta detta vackra fotografi!







Ljushuvud

....

................

Hehehehehe

åh

Inga kommentarer: