måndag 24 augusti 2009

Blanddag.

Jag gillar inte blanddagar. Blanddagar är såna dagar är allt känns otroligt bra... för en stund. Sen går känslorna över till ångest, ångest över att inte veta vad jag vill. sen går ångesten över till någon slags "nöja-sig-med-situationen-fast-jag-egentligen-inte-vill- eller vill jag?". Sen börjar det om på bra igen och cirkulerar runt, runt, runt.

Det är jätte frustrerande! Det finns inget i mitt liv som jag inte tänker såhär om för tillfället. Egentligen hade jag behövt ta tag i saker, göra upp en lista över allt jag vill göra och slutföra mina punkter och få lite perspektiv på livet.



ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEEEST!


Varför kan inte allt bara kännas rätt?
Men då hade livet varit för enkelt och inget att uppskattas, MEN så frustrerande det är!

Inga kommentarer: