måndag 24 augusti 2009



Varför tycker ingen om mina glasögon?!?!?

?!?!?!?!??!!?!

Varje människa jag träffar iförd mina nya glasögon ger mig skeptiska, hånande och "håll mig för skratt för helv..!!"-blickar. SJÄLV tycker jag de är snygga! Jag känner mig frän och allert, som en flamingo bland en flock fiskmåsar, som ett paket bregott jämte eldorados margarin, som jätteturban bredvid en judisk hatt.



Hahahha, jag ser verkligen gnällig ut. Som ett tjurigt litet barn som inte fått sin vilja igenom. På tal om tjuriga barn. När jag var liten va jag jättejobbig! o då menar jag JÄTTEjobbig.

En gång fick jag en liten svensk flagga på en träpinne. Den gick jag runt o svajade med i trädgården tills jag fick syn på bilen. Jag trippade dit med raska tripp och repade lacken(!?). Det fick pappa syn på och jag fick en rejäl utskällning inkluderat en bruten flagga.

Jag gallskrek o grät och sprang in till mamma o berättade hur elak pappa var som tog sönder mina leksaker... Jag fick en ny flagga någon dag senare för jag LOVADE att inte göra om mitt lilla misstag.


Jag gjorde det.. IGEN! som förut bröt pappa min flagga på mitten och sedan den dagen har jag aldrig ägt en flagga igen.





/Flagglös jänta

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahah, fy va arg jag hade varit om jag va din förälder ^^ haha