onsdag 10 december 2008

Nobelmiddag

Sitter just nu och försöker tycka att nobel tv är roligt.
Tänk att själv sitta där nu. Inte få äta eller dricka förräns bordsdamen gör det, eller gå på toa heller för den delen? Tänk om man sitter där o typ sprängs men får ändå inte gå? undra om de har något system för det där :P kanske en liten nödknapp under bordet eller ett litet snöre som leder till typ drottningen så hon reser sig upp så man kan få smita iväg en liten snabbis. Hahahah det hade varit roligt!

Jag tror inte jag hade kunnat vara med på en nobel middag, för varje gång jag äter så blir jag snorig(mysigt jag vet) o måste snyta mig o tänk då om jag inte får gå från bordet? min nödknapp kanske inte funkar o då sitter jag där me en näsa som rinner med mina fina klänning som kostade tusenlappar. Nej, jag borde nog inte vara med vid såna evenemang.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, det hade varit kul ju, klart vi ska gå på nobelmiddag nån gång :D