onsdag 31 december 2008

Gott nytt år!

Jag och min haj önskar er alla ett gott nytt år!


Nu är det nyår och förmodligen det sista jag skriver för i år. Då kanske jag ska passa på att ge mig själv ett litet nyårslöfte! Och som alla andra år så blir det att träna mer och äta mindre choklad, men sen vill jag också lova mig själv att leva mer för stunden och unna mig själv lite livskvalitét och där går mina två löften emot varandra -ångest! Choklad är ju mitt liv, mitt allt, my pressiousss, hehehe.


År 2008 känns grumligt när jag tänker på det, har varit med om så mycket men samtidigt för lite, så år 2009 har jag bestämt ska vara ett minnesvärt och händelserikt år.
Jag smider mina planer, om man säger så.

Nu ska jag finslipa det sista på mig själv sen äta något.


Lägg märke till att hajen skelar, charmigt om jag får säga det själv!

(För er som undrar är jag inte naken, jag har en axellös klänning, ELLER ett par jättehöga byxor som knäpps i armhålorna, välj själva!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

nakenfis!

Anonym sa...

Ett annat löfte, träffa mig mer än en gång på ett år :))

puss/ anna