måndag 22 december 2008

Igår firades lillejulafton hos farmor och farfar med kusinerna som vanligt.
Dock 2 dagar i förväg då de ska lyxa sig i Thailand i 3 veckor!
Nu när alla vi 4 kusiner blivit äldre är det riktigt roligt att umgås vi 4! En mycket lyckad kväll med andra ord.

Nu börjar bilderna från kvällens slut till kvällens början, så skrolla till bilderna längst ner o jobba uppåt gubbar!!! fotbollstränarenLinda@cooling.skojjskojj

Och såhär slutade kvällen!


Barnbordet, hehehe! Kolla in min snygga outfit!
Har lånat Louises tröja för de var så kallt, men vi kan ju säga att jag valt färgerna själv!



Snygg syster


Efter mycket tjat och letande fick vi vår choklad



Presenter till de som vart snälla, JAG då , Louise fick hålla i mitt andra
för syns skull ;)



Ett försk till att sno choklad


Farfar som trägubbe


Detta också kanske?



Någon form av dans?



Granpose, en tradition



HAHAH



mitt miniöga


Övning ger färdighet



Ler ännumer


Jag ler


Misslyckat kuddkrig


jag med!


Louise är snygg


Farfars glasögon



Vuxenbordet



Farfar serverar


Rebecca med en mycket god sak i handen.

Inga kommentarer: