fredag 12 december 2008

Jättehjärna



Jag har varit sådär otrevligt disig sen igår kväll. Kanske en förkylning som knackar på? Men jag ska INTE öppna, Hehehehe.

För jag hade så tråkigt kom Lage upp och lämnade sin nya illustrerad vetenskap, min favorittidning, hehe känner mig lite töntig som ens har en favorittidning och att det just är illvet med. Hahah, har t.o.m ett smeknamn på min favvis tidning. Nu ska jag sitta och speedläsa och känna hur min jätte hjärna växer efter all illustrerad vetenskap!!

Hahahahah, på tal om "jätte hjärna" så kom jag att tänka på en tjej som berättade för mig om skämtet jättehjärna, istället för att säga jättegärna säger man hjärna istället och håller händerna brett med huvudet som en stor megahjärna. Det var en av den där tjejens kompisar som aldrig riktigt förstod meningen med "jättehjärna" och höll händerna fram från kroppen o höll ett avstånd mellan händerna och sa "jätte hjärna", hahahahHAHAH! Smart tjejja!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon var nog en trevlig tjej hon med skämtet ;)