söndag 30 november 2008

Vad jag är kulturell!

Åh vad jag känner mig sådär mysigt töntig! Hihihi.
Jag är så facinerad av människor från andra länder, och det är inte lite facinerad heller. Jag är alltid överexalterad om jag pratar me någon från ett annat land och då med på engelska. Hahaha åååh vad jag känner mig häftig! Så nu sitter jag och skriver, men min krassliga engelska till nån som skrev till mig på facebooks dåliga chat från Maroco.

Det värsta är också att jag frågar alltid såna töntfrågor som "har ni alltid sol hos er?" "har du sett en haj i verkligheten?" osv. Hahahahah. MEN, som svensk, kall och tråkig så måste jag få fråga och få svar på mina frågor som är värda ett ärligt svar. Sen tycker jag det är roligt när de blir så facinerade av att vi har snö här.

Värden är inte så liten ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du är knäpp :D men rolig är du allt :) jag tycker din blogg är jätte bra!