torsdag 20 november 2008

prima leksaker

Jag kom o tänka på en sak häromdagen som va ganska kul hahhahaha..hahhaa.
När jag och min lillasyster var små så fick man alltid hem en leksaktidning lagom innan jul, känns det igen? Då fick jag och syrran göra ett kryss med varsin penna på de leksaker vi önskade oss. Hehehe. Och jag brukade alltid, ALLTID kryssa i en massa skitsaker.

Kommer ihåg en speciell skitsak, en plastponny med en liten korg på baken. Man skulle alltså mata hästen med små små plast äpplen och så skulle de färdas genom hela hästen och åka ut i korgen på stjärten. Hahahahahhaha. Verkligen en pedagogisk leksak..
Sen var det alltid såna uppsminkade små barn som såg helt överexalterade ut över att leka med den här plast ponnyn som skiter äpplen genom en korg. Hahahahha jag döör vilken leksak!! I alla fall så tänkte jag att jag me skulle se sådär snygg ut och ha sådär kul som de sminkade söta barnen.. Men riktigt så var det ju inte.

För jag fick aldrig den där plast ponnyn som pruttar ut äpplen.
Ska nog önska mig den denna julen.. HeheheahHAHAHaha

Inga kommentarer: