onsdag 26 november 2008

Aslan+gym=sant

Hallå good n bad guys!

Jag har kommit in i en sån sovmani, jag sover heeela tiden! Lägger mig vid 12-1 och sover till 12 och så ligger jag där och bara drömmer, det blir lite som en film varje natt för det har inte gått en natt på säkert 5 år då jag inte drömt något.

Härom natten trodde jag att jag drömde värsta drömmen om att jag kommer till en annan värld genom att gå ner för en trappa. Jag hamnar på 60-70 talet vid en övergiven badplats som nu är full med folk och färg. Sen måste jag gå tillbaka till trappen för att återvända till min värld men väljer att stanna kvar i 60-70 talet istället för värlen var inte lika förstörd då resonerade jag. Ganska grym dröm att gå tillbaks i tiden sådär tyckte jag och mös. Men sen kommer Aslan, Aslan?!! Då blir det värsta narnia drömmen ju och den blir inte alls så speciell längre. Jag och Aslan åkte häst och vagn hem i regnet sen. Vadå häst och vagn på 60-70's? nä nån måtta får det vara.

Nu sitter jag här ensam och utan Aslan.. Men jag har bokat tid för gym idag vilket blir på tisdag nästa vecka så nu äntligen kan jag o ida biffa oss ihop, spänna muskler och impa på vanligt vis, Hehehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, Aslan