söndag 1 augusti 2010

BITSKA MUFFINS



Jag är trött. Så trött så jag känner mig hjälplös och gnällig. Så trött så jag kallsvettas. Jag kanske börjar bli sjuk? Sen kliar det på foten. Tror jag har blivit biten av något. Känner inte igen såret. Det är säkert ett oidentifierat djur. Eftersom det är på foten måste det ju vara en fisk eftersom det är det första jag doppar i vattnet. En fluga väljer ju andra delar av kroppen som ben och ansikte. Säkert en giftig fisk. Nu kanske jag dör. Och vad gör ni då? va?!
Sen har jag flåtigt hår. Flåtlugg.


...


Här kommer lite bra saker som hänt idag stället:
GICK EN LÅNG RUNDA MED MIN BARNDOMSVÄN ANNA
TRÄFFADE MIN IDA SOM JAG INTE TRÄFFAT PÅ LÄNGE
ÅT MCDONALDS
FICK INGEN MUFFINS PÅ MCD EFTERSOM IDA KÖPTE DEN SISTA...........
IDA DELADE MED SIG<3<3<3<<3<3<3<3
INSÅG ATT MCDONALDS INTE ALLS HAR NÅGON HEMLIG MUFFINGÖMMA, INTE ENS OM MAN FRÅGAR!
SÅG PRECIS ATT JAG FICK 3000 KR I LÖN
SKA KÖPA UPP ALLA MCDONALDS MUFFINS
ÄR SNUSKIT RIK I FÖRSKOTT I SMYG

Inga kommentarer: